Top 3 oefeningen voor een stevige hals en kin

MMalou 5 december 2023 07:07

Wil je de huid van je hals en kin strakker maken en versterken? Je bent niet de enige! Veel mensen zoeken naar manieren om hun gezicht op een natuurlijke manier te verstevigen. En het goede nieuws is dat het mogelijk is met oefeningen. In dit artikel delen we de top 3 oefeningen voor een stevige hals en kin.

Beste oefeningen voor een stevige hals

  1. Neck Roll: Deze oefening is heel eenvoudig uit te voeren. Kijk omhoog naar het plafond, houd je lippen op elkaar en begin met het maken van kauwbewegingen. Doe dit 20 keer. Daarna draai je je hoofd langzaam van de ene schouder naar de andere. Herhaal dit 10 keer.

  2. Chin Lift: Kijk omhoog naar het plafond en houd deze positie 10 seconden vast. Ontspan dan en herhaal de oefening 10 keer.

  3. Jaw Release: Zit rechtop en beweeg je kaak alsof je aan het kauwen bent met je mond gesloten. Doe dit 10 keer. Open dan je mond zo wijd mogelijk en houd deze positie 10 seconden vast. Herhaal deze oefening 10 keer.

Beste oefeningen voor een stevige kin

Hier zijn onze top 3 oefeningen voor een stevige kin:

Oefening Beschrijving Herhalingen
Kin Lift Kijk omhoog en houd deze positie 10 seconden vast. 10
Jaw Release Beweeg je kaak alsof je aan het kauwen bent met je mond gesloten. Open dan je mond zo wijd mogelijk en houd deze positie 10 seconden vast. 10
Neck Roll Draai je hoofd langzaam van de ene schouder naar de andere. 10

Door deze oefeningen regelmatig te doen, kun je de huid van je hals en kin strakker maken en versterken. En het beste is dat je deze oefeningen gewoon thuis kunt doen! Dus waarom zou je het niet proberen?

Meer artikelen